جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد
تاریخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان مهندس نوبخت با اشاره به عظمت و روح بلند حضرت امام راحل اظهار داشت: هر چه زمان می گذرد بزرگی و شخصیت امام خمینی(ره) بیشتر نمایان می شود.

وی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون زحمات و رهبری آن پیر فرزانه بود که قدرت معنویت و ارتباط نزدیک با خداوند متعال انقلاب نوپای اسلامی را از گردنه های پر خطر توطئه ها و فتنه های استکبار و شیاطین زمان به سلامت عبور دادند.

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: امروز وظیفه همه مردم و مسئولین زنده نگه داشتن یاد و ادامه راه امام خمینی(ره) با پیروی از رهنمود های امام خامنه ای(مدظله العالی) است و سعادت و عزت کشور در پیروی محض از ولایت فقیه می باشد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان انقلاب های ضد استکباری اخیر را از برکات حضرت امام خمینی(ره) دانست و افزود: احیای اسلام بزرگترین کاری بود که حضرت امام راحل انجام دادند و عزت اسلامی را بیش از پیش رونق بخشیدند.

در ادامه ولی الله اصغری معاون سیاسی انتظامی فرماندار گفت: اهمیت اسلام ناب را امام تشریح نمود که برکات آنرا در سالهای پس از انقلاب شاهد هستیم.

وی افزود: رشد روز افزون علم و فن آوری در همه زمینه ها تنها بخشی از برکات حضرت امام(ره) و انقلاب است و اینکه امروزه ما حرفی برای گفتن در برابر بیگانگان و غرب داریم همه و همه از دریای لطف الهی و مرهون رهبری حضرت امام خمینی (ره) است.

شایان ذکر است در این جلسه تمهیداتی در راستای بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و اسکان زائرین بارگاه ملکوتی آن حضرت اتخاذ گردید. 

گزارش مصور: 



|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
موضوعات مرتبط: بهارستان , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید